Onsdag

Lill-Lördag.
Och mitten på veckan. Idag är det inte så mycket på schemat, eventuellt en långpromenad om tiden räcker till. Eller det gör den väl, är väl mer om Icus Ficus kan! :* Hon visste inte riktigt när hon kom hem ifrån sina ärenden idag. Om inte så tar jag och Maya en träningskväll. Och eftersom hon löper så får vi ta träningen antingen hemma, eller på bruks fast på planen bredvid. Har 2 planer. Märkte på Maya igår att jag har ”slöat” i några dagar med träningen nu när hon löper. Så igår körde vi lite enkla saker på gården hemma, och det gick som sagt superbra. Kontakten sökte hon bra (jag bara inväntade att HoN ska ”fråga” mig, liksom titta emot mitt ansikte), läggandet (under gång) blev rakt, sittningen på inkallningen blev rakt, ställandet lyssnade hon snabbt på osv. Fortsätter hon såhär så är det fan tävling snart!!!

Och idag/kväll ska jag faktist lyxa till det med kantarellstuvning. Blev inge igår, så det får bli idag. Är så himla sugen! Och har faktist jätte goda mackor som jag har köpt hem. Åh, längtar redan till kvällsmaten :b

Lämna en kommentar